.........

.........Membangun BerSama Catur Kelate..........

Kenangan Bersama

Aku Adalah Aku

AKU ADALAH AKU,
AKU TIDAK BOLEH MENJADI DIA,
KERANA DIA YANG CUKUP SEMPURNA..
AKU ADALAH AKU,
AKU TIDAK BOLEH MENJADI KAMU,
KERANA KAMU YANG CUKUP BAHAGIA
AKU ADALAH AKU,
YANG SENTIASA KESUNYIAN ,
YANG SENTIASA KESEPIAN.
AKU BERDOA SATU HARI NANTI,
AKU DAPAT MENJADI.
AKU,DIA DAN KAMU!!!

Chess is My Life

Saturday 19 September 2009

SeLaMaT HaRi RaYa AidiLfiTri


AsSalamMualaikum dan SaLam AidiLfitri buat Semua!!


Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009 masihi 1430 hijrah buat semua pembaca blogger dan serta semua pemian catur di Negara Malaysia.. Maaf zahir untuk semua dan batin tuh aku tidak tahu lagi ngan korang cam mana.. hahaah!



Semoga hari raya tahun ini disambut dengan meriah dengan suasana seisi keluarga yang bermacam-macam ragam dapat ditemui.

Kuih raya mesti bertambun, jikalau tidak beli, mesti buat sendiri dan jangan lupa disini sebab aku minat sungguh dengan kuih raya.. HahaHahahahah!

Yang mana tidak balik raya mungkin sibuk kot? ataupun bekerja.. maklumlah boss tidak bagi cuti sebab tugas banyak yang nak di selesaikan.. tidak mengapa.. mungkin kalau ada kesempatan itu cepat-cepat la balik ek...

Kepada para pengumpul duit raya.. tahun inilah peluang bagi anda untuk mengumpul SEJUTA... wakakakak!


MasterChess91 juga ingin memohan maaf kerna telah lama tidak update blog dan terpaksa meninggal kan blog keseorangan kebelakangan ini,ini kerna tidak lain dan tidak bukan sibuk dengan study lebih2 lagi tidak mempunyai masa untuk online....Walau apa2 pun..... Jutaaan Terima kasih kepada semua yang sudi melawat blog ini dan sokongan anda semua amat saya hargai....


Dengan kedatagan syawal yang bakal menjelma ni, maka ramadhan akan beransur meninggalkan kita... terasa pilu dihati memikirkan adakah masih ada peluang lg tuk bersama2 meraikan ramadhan pd tahun hadapan... mudah-mudahan, Amin...

dikesempatan nie juga, masterchess91 ingin memohon ampun serta maaf pada semua sahabat yg mengenali diri ini xkira walau dimana sj berada... Serta sedikit nasihat bagi beraya di kampung, berhati2 semasa memandu pulang... dan agar syawal nie akan membawa lebih keberkatan serta kebahgiaan pd kita sumer... selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir & batin sekali lagi...


Disini, ku ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya dan juga
ingin meminta maaf sekiranya ada:

TERkasar bahasa,
TERsilap bicara,
TERmarah yang tak kena,
TERtanya tak tentu hala,
TERsasul yang tak sengaja,
TERpukul kat mana-mana,
TERpekik di telinga,
TERhantuk di kepala,
TERpinjam harta benda,
TERmoody tak semena-semena,
TERumpat bila-bila,
TERusik yg sengaja,
dan segala macam 'TER' lagi
Maaf Zahir & Batin! ^_^

WaLAu LaNgkAH TaK BeRTeMu,
TaNgaN TaK BeRJaBaT,
UcaP TaK TeRDeNgaR,
MaTA TaK BeRTeNTaNG...
MoHoN MaAF sEGaLa KekHiLaFaN =
KeRaNA aDa TiKaNyA
MaTa SiLaP MeMaNdANg,
TeLiNGa SaLaH MeNdeNgaR,
LiDaH TeRLaNjuR BeRkATa-KatA & HaTI
TeRsaLaH MeNDuGa.
SALAM AIDILFITRI MINAL AIDIL WALFAIZIN..


Kata Al-Ghazali :
yang jauh itu WAKTU,
yang dekat itu MATI,
yang besar itu NAFSU,
yang berat itu AMANAH,
yang mudah itu BERBUAT DOSA,
yang panjang itu AMAL,SOLEH
yang indah itu SALING MEMAAFKAN”
Salam aidilfitri maaf zahir dan batin”.

Katak kenyang lalu tertidur,
Gajah pitam lantas terjatuh,
Andai tak sampai tangan menghulur,
Ku pohon keampunan dari jauh.


SeLamat HaRi Raye Semua IKhlas dari Masterchess91,Isteri Tercinta Ika dan anak2 tersayang heheh



No comments:

Kontijen Kelatan 2007 (Serawak)

Kontijen Kelatan 2007 (Serawak)

Kontijen Kelantan 2008 (MELAKA)

Kontijen Kelantan 2008 (MELAKA)

Kontijen Kelantan 2009 (SELANGOR)

Kontijen Kelantan 2009 (SELANGOR)

My Time

Barangsiapa yang hafal dan mengamalkan...


Barangsiapa yang hafal dan mengamalkan tujuh kalimah ini akan dimuliakan oleh Allah dan malaikat dan akan diampuni dosa-dosanya walau sebanyak buih di lautan..
>>> 1.bismillahhirrahmannirrahim: pada tiap-tiap hendak melakukan sesuatu.
>>> 2.alhamdulliah:pada tiap-tiap habis melakukan sesuatu.
>>> 3.astagfirrullah:jika tersilap mengatakan sesuatu yang buruk.
>>> 4.insyaallah:jika ingin muelakukan sesuatu pada masa akan datang.
>>> 5.lahaulawalaquataillahbillah:bila tidak dapat melakukan sesuatu yang>>>>> agak berat atau melihat sesuatu yang buruk.
>>> 6.innalillah:jika menghadapi musibah atau melihat kematian.
>>> 7.laailaahaillallah:bacalah sepanjang siang dan malam sebanyak-
>>>banyaknya.amalkanlah selalu moga-moga kita tergolong dikalangan orang>>>yang terpilih oleh Allah.
>>> Anda ada dua pilihan sama ada:
>>> 1.biarkan dalam inbox anda tanpa bermanfaat utk org lain..
>>> 2.anda sebarkan @ forwardkan pada semua kenalan anda. sabda Rasulluah, "siapa yang menyampaikan satu ilmu dan orang yang mengamalkannya maka dia akan beroleh pahala walaupun sudah tiada...."

WelCome!!!!!!!

WelCome!!!!!!!

Shredder Computer Chess

Cikgu Baharuddin

Cikgu Baharuddin

BadBishop VS NanHunter

BadBishop VS NanHunter

NanHunter

NanHunter

Kherul

Kherul

Cikgu Soffi VS BadBishops

Cikgu Soffi VS BadBishops

Cikgu Sahadi,Cikgu NiK Mazlan dan Cikgu Hanis

Cikgu Sahadi,Cikgu NiK Mazlan dan Cikgu Hanis

GM Abe Lee

GM Abe Lee